Változás a vállalat életében
A 2016. október 6-ai közgyűlési határozat értelmében a MIK Zrt., a MIVIKÖ Miskolc Kft. és a Miskolci Városfejlesztési Kft. 2017. május 1-ével beolvadt a Miskolc Holding Zrt.-be. A társaságok így, mint önálló tagvállalatok megszűntek és divízióként működnek tovább.
KÖZLEMÉNY
Díjtalan parkolás, ünnepi nyitva tartás
A Miskolc Holding Zrt. tagvállalataira érvényes, a következő két hétre vonatkozó információkat gyűjtöttük össze ügyfélszolgálati nyitva tartásról, parkolási rendről, az állatkert és a fürdők nyitva tartásáról.
Közös ügyfélszolgálat
Információk az október 18-ai munkanapra
Közös ügyfélszolgálatok nyitva tartása:
Személyi változás a Mikom és a SzocioProdukt élén.
A városvezetés és a Miskolc Holding Zrt. igazgatótanácsának döntése alapján 2013. január 15-től változás történt a Miskolc Holding két tagvállalatának élén. A Miskolci Kommunikációs Nonprofit Kft. ügyvezetője Keszte Jolán, aki korábban a Miskolc Holding Zrt. marketing és kommunikációs vezetője volt. Orosz Gábor, a Mikom volt ügyvezetője a SzocioProdukt Kft. ügyvezetőjeként folytatja munkáját.
Kánikula Miskolcon – intézkedések
Az Országos Tisztiorvosi Hivatal hőségriadót rendelt el, Miskolcon a lakosság védelme érdekében az Önkormányzat és a Miskolc Holding Zrt. és a tagvállalatai az alábbi intézkedésekkel igyekszenek enyhíteni a forróság okozta kellemetlenségeket – a lakosság és a dolgozói számára, egyaránt.
Karbantartás a miskolci távhőrendszeren
A MIHŐ Kft. célkitűzése, hogy a távhőszolgáltató rendszer nyári karbantartási munkálatait a lehető legrövidebb idő alatt elvégezze. Éppen ezért, mindent megtesz annak érdekében, hogy felhasználóinak a használati meleg víz szolgáltatásból kieső ideje minimálisra csökkenjen.
Nyári menetrend – első munkanapi tapasztalatok
Utaslemaradások nélkül, összességében zökkenőmentesen lépett életbe június 16-án a nyári menetrend Miskolcon, az utasoknak nem kellett zsúfolt járatokon utazniuk az új, utasbarát menetrendnek köszönhetően. Az MVK Zrt. munkatársai hétfőn a reggeli csúcsórában a forgalmasabb autóbusz- és villamosmegállókban figyelték a forgalmat, a járatok kihasználtságát és azt, hogy előfordulnak-e utaslemaradások.